Trendy v tvorbě www stránek pro rok 2010 / 2011 - stáhněte pozornost uživatelů internetu právě na vaši firmu !
22.10. 2009Pokud uvažujete o vytvoření nových www stránek pro vaší firmu či revitalizaci stávajících stránek, mohly by vám přijít vhod informace o aktuálních trendech v jejich tvorbě.
Jaké změny doznaly trendy v tvorbě www za poslední 3-4 roky?
1) S nástupem mobilních zařízení, PDA, iPhone s internetovým přístupem začínají uživatelé masivněji využívat internet z mobilů, čemuž se podřizují technicky a vzhledově i www stránky.
Mobilní zařízení jsou již natolik pokročilá, že webové stránky se na nových modelech mobilů zobrazují včetně grafiky - tak jak je vidí zákazník běžně na počítači. Ovšem bez některých prvků, jako jsou flashové animace či některé dynamické javascriptové prvky vázané na kliky myší (kterou mobily postrádají). Upřednostňuje se rychlá dostupnost stránek před masivními efekty, které na mobilu často způsobují celkovou nečitelnost stránek, nebo jejich nezobrazení. Dalo by se tedy shrnout tak, že použitelnost ustupuje efektům. Naopak prostor při tvorbě www stránek dostává statická grafika, a velmi nás těší že se můžeme podílet na spoluvývoji jejích trendů. (Podívat se můžete v našich referencích). Proč tedy platit velké peníze za technologie, které budou na mobilech pracovat proti vám, když dobře udělaná poutavá grafika stránek za reálné ceny (nabízíme od 2800 Kč za standardní design), vám může přivést lepší výsledky?
2) S rostoucí konkurencí na internetu roste i důležitost optimalizce pro vyhledavače.
Ne všichni se totiž vejdou na první strany výsledků vyhledávání, a panuje zde čilý konkurenční boj o pozice. I tomuto tématu věnujeme zvyšující se pozornost a jsme rádi, že máte tak dobré výsledky, ať už po absolvování našich školení, tak i v případě, kdy Vám optimalizaci www stránek tvoříme my pomocí jednotlivých SEO a PR balíčků.
3) Zvyšuje se počet uživatelů internetu a jejich technická zdatnost. Co je možné z toho vytěžit?
Internet zvládá čím dál více lidí, pronikají na něj důchodci i malé děti. Ve školách je samozřejmostí. Stalo se vám někdy v poslední době, že by některý s vašich známých v produktivním věku, na žádost o e-mailovou adresu řekl, že žádný nemá?
Tato situace otvírá na internetu nové možnosti, nové trhy. Na internetu začíná být úspěšné i zboží, které dříve nemělo ani pomyšlení na internetový prodej. Lidé čím dál častěji vyhledávají na www stránkách dodavatele služeb. Mnozí si najdou webové stránky obchodu před tím, než se rozhodnou zda obchod fyzicky navštíví.
Tato situace vytváří prostor pro nové marketingové strategie, pro strategie, jak využít plně možnosti internetu, včetně potřeb, chování a zvyků internetového uživatele pro to, aby se vaše zboží nebo služba dostala k zákazníkům.
V naší nabídce najdete tedy dva balíčky pro tvorbu internetových marketingových strategií. Připravíme vám v rámci těchto balíčků strategii, jak ve vašem oboru vytěžit z prostředí internetu maximum klientů a zakázek. Webové stránky již dávno nejsou jen pasivní reklamou, reklamní vývěskou. V rámci balíčků marketingových strategií vytvoříme pro vaši firmu konkrétní postupy a pomůžeme vám tyto nápady uvést do internetové praxe.
4) S novými možnostmi se dostává do popředí i potřeba rychlé a pružné správy www stránek, čímž se stávají standardem webové stránky s redakčním systémem.
Internetový uživatel roku 2010 se chce co nejrychleji dostat ke svému cíli.
Internet vnímá jako nástroj, který mu má ušetřit čas na výběr zboží nebo služeb a na proces samotného nákupu. Očekává, že informace, které potřebuje pro rozhodování o nákupu získá rychleji.
Internetoví uživatelé jsou čím dál více nároční na nové a kvalitní informace. Stránky, které jsou "opředené pavučinami" a zákazníky odrazují. Proč? Jestliže klient má pocit, že máte na webu informace staré 1-2 roky, jeho důvěra se snižuje. Kolikrát již narazil na staré ceníky vystavené na webu, které při dalším kontaktu s firmou zjistil, že již dávno neplatí? Na stránky, které vypadají, že za posledních pár měsíců na nich nedošlo k žádné obměně, nemají novinky, aktuality, akce začíná reagovat internetový uživatel laxně až odmítavě. Stráví na nich pár sekund a otevírá další konkurenční webovky.
Tento trend si vynucuje nový přístup firem k jejich webovým stránkám a e-shopům. Uživateli je na ně vytvářen takto nepřímo tlak na časté změny textů a obrázků na webu. Firmy čím dál častěji musí přidávat na www stránky nové reference, psát o novinkách, změnách, vyhlašovat pravidelné měsíční či čtvrtletní akce, pořádat soutěže. Prostě zajistit, aby na první pohled měl návštěvník pocit, že stránky žijí, že skýtají aktuální informace, že klientovi co nejlépe pomohou se rozhodnout.
Firma tedy často musí platit extrémně pružného a tedy patrně nepříliš levného webmastera, který je schopný reagovat z hodiny na hodinu a upravovat texty na webu. Proto je trendem roku 2010 provoz stránek s redakčním systémem, které Vám jsme schopni nabídnout. Díky přístupu do redakčního systému kdokoli pověřený z firmy může provádět na webu snadno změny podobným způsobem, jako ve wordu při psaní textů. Změny se okamžitě projevují na webových stránkách, tedy není třeba je speciálně nahrávat přes FTP protokol. To otevírá správu a tvorbu stránek pro široký okruh pracovníků firmy, tedy umožňuje určitou dělbu práce. S tím vzniká i nový pojem - takzvaného správce sekcí.
Pokud vaše firma zajišťuje např. služby v oblasti kosmetiky a wellnes, kadeřnice může spravovat sekci o kadeřnických službách. Kosmetička zase o aktuálních trendech a akcích v kosmetických službách, které vaše firma poskytuje. Díky tomu dochází z hlediska firmy k úsporám v nákladech na provoz webových stránek. Nemusí platit speciálního pracovníka, ale pověření pracovníci promítají svoji práci i do webových stránek a pomáhají je držet aktuální a dynamické. V aktuálních trendech tedy v podstatě mizí v mnoha firmách speciální pozice webmastera, a práci s firemními webovými stránkami zařazují do své pracovní náplně jednotliví pověření pracovníci jako naprosto běžnou součást. Firma tím může jedině získat.
5) Stírá se rozdíl mezi firemní webovou prezentací a obchodem, kde je možné zboží přímo nakoupit, weby a e-shopy se přestávají oddělovat, tím se zvedá jejich výtěžnost.
Poslední průzkumy internetu ukázaly, že zákazník stráví na 1 www stránkách v průměru do 30 sekund.
Postupně mizí webové stránky oddělené od e-shopů, běžící na jiné adrese než internetový obchod, s odlišným grafickým vzhledem. Když už totiž získáváte klienta na webových stránkách, nebudete riskovat jeho zdržení tím, že jej z katalogu zboží budete navádět do e-shopu. Prostě klient musí mít možnost ve chvíli rozhodnutí či ve chvíli emotivního nadšení rovnou objednat. Proto je aktuálním trendem spojení webových stránek s e-shopem do jednoho celku.
V této variantě můžeme nabídnout webové stránky s integrovaným internetovým obchodem a s redakčním systémem Basic + eshop (4 sekce v menu, 300 Kč/měs), Profesional + eshop (30 sekcí v menu, 590 Kč/měs) nebo Excelent + eshop (neomezeně sekcí, 790 Kč/měs), vše bez nutnosti platit webhosting.
6) Častěji vycházejí nové verze jednotlivých internetových prohlížečů (Internet explorer, Mozilla, Safari, Google Chrome, Opera ..). Hlavní fulltextové vyhledavače používané v ČR častěji mění postupy vyhledávání a priority hodnocení bonity stránek (Seznam, Google).
Proto vzniká daleko větší tlak na aktualizaci webových stránek a e-shopů - tentokráte nemluvíme o textové aktualizaci, ale o aktualizaci zdrojového programového kodu. Stránky neaktualizované se zobrazují v některých nových verzích prohlížečů chybně, nebo se v nich dokonce stávají z části nečitelné, když se slijí texty přes sebe. Fulltextové vyhledavače Google a Seznam spolu soutěží o pozici na trhu a oba se snaží uživatele internetu přesvědčit o tom, že právě oni poskytují nejlepší a nejvíce odpovídající výsledky vyhledávání - tedy nejkvalitnější www stránky s ohledem na uživatelův dotaz. Jedna ze zásadních věcí, kterou přitom zkoumají kromě textů na stránkách, je zdrojový kod stránek. Proto zde vzniká tlak na pravidelné úpravy zdrojového kodu tak, aby tyto vyhledávače maximálně uspokojil, a zároveň aby se stránky správně zobrazovaly v stále přibývajících nových verzích vyhledavačů.
Toto opravdu není lehké uhlídat, u statických stránek to vyžaduje nejen pružného webmastera, opravdu fundovaného webmastera, který sleduje novinky, má stažené nové verze prohlížečů, studuje nové strategie fulltextových robotů Seznamu a Googlu, aby toto vše dokázal promítnout do zdrojového kodu vašeho webu. Ano, to asi bude opravdu drahé, pokud vůbec váš webmaster tyto kvality bude mít.
Proto jsme v rámci redakčního systému, který nabízíme zavedli servis "pravidelných aktualizací zdrojového kodu", aby vám tyto starosti odpadly. Tvorbu aktuálního zdrojového kodu www stránek a jeho aktualizaci provádíme několikrát do roka, a úpravy zajišťujeme pro větší množství klientů, čímž celá práce vychází výhodněji než úpravy kodu pro jednotlivého zákazníka. Proto tento servis naši klienti mohou mít jako standardní součást služby stránek.
7) Éra internetu roku 2010 přináší i zvýšené množství virových útoků na webové stránky.
Přibývá zavirovaných webů a pokud si myslíte, že váš web je v bezpečí a vám se to nemůže stát, vězte, že žijete v blahé nevědomosti. Webové stránky jsou totiž umístěné na počítačích a serverch, které jsou trvale připojeny k internetu, a každý počítač trvale připojený k internetu je pod jistým ohrožením napadení virem. V rámci napadení virem mohou být stránky buď jen infikovány (tedy vir se pak snaží nakazit PC každého uživatele, který na vaše stránky přijde) nebo vir může vaše stránky úplně smazat, či zčásti smazat.
K zavirování může dojít mnoha způsoby, nejčastějším je bezpečnostní díra v kodu stránek, která umožní tzv. hack webu. K zavirování stačí i to, že váš webmaster si uchovává hesla na FTP přístup na server ve správci souborů Total Commander.
Protože majitel stránek pravděpodobně nechce této problematice příliš rozumět, potřebuje mít jistotu, že je o něj v této oblasti dobře postaráno, a že jsou průběžně prováděna opatření proti napadení stránek novými viry. Tuto práci zajišťujeme, v rámci aktualizací (upgradů) kodu stránek, dále pomocí údržby webových serverů, i pravidelným každodenním zálohováním www stránek.
Pokud máte zájem se dozvědět další podrobnosti o aktuálních trendech tvorby www stránek, nebo vás zaujala naše služba, můžete využít některého z webových formulářů zde:
- Zájem o tvorbu či změnu www stránek / e-shopu
- Zájem o vytvoření loga, vizitky
- Marketingová strategie pro váš obor, analýza konkurence, optimalizace pro vyhledavače
- Potřebujete www stránky či e-shop a nemáte čas? ZAVOLÁME VÁM ! - formulář pro zadání telefonního čísla
Co mi přinese výměna odkazu mezi dvěma weby? Jaké výhody získám?
Možná slýcháte stále dokola o pojmech jako je seo optimalizace Vašich www stránek a výměně zpětných >>
Nejste vidět na internetu? Změňte to seo optimalizací vašeho webu
Seo optimalice se stává novým odvětvím dnešní doby. S rozmachem internetu a větší informovaností >>
Webové stránky pro školy a hromadné rozesílání novinek rodičům
Webové stránky pro školy jsou v dnešní době již téměř nutností, bez které se žádná škola neobejde. >>
Varianty e-shopu a slevové akce
ALS-Euro Vám nabízí 4 základní varianty e-shopu. Nejžádanější variantou je E-shop Max za 690 Kč >>
Tvorba e-shopu pro větší efektivitu Vašeho podnikání
Proč si objednat e-shop u ALS-Euro? Zakládáte novou firmu , nebo již podnikáte delší dobu a >>
Tvorba účinných www stránek
Slyšeli jste již nabídky různých firem na www stránky, které Vám vytvoří zapakatel během chvilky? >>
Tvorba www stránek Založení stránek a pronájem eshopu Podporujeme: AAA WebDesign
položek v košíku: 0