Webhosting a Awstats
Proč mám malou návštěvnost mojí internetové prezentace?
|
Proč u mě návštěvníci málo objednávají, i když mám velkou návštěvnost stránek?
|
|
Proč dostávám z internetu málo objednávek a poptávek?
|
Dostanete z nich odpovědi na takovéto otázky.
Poptávka webhostingu / stránek se statistikami Awstats
Webhosting / stránky se statistikami Awstats
Otázky, na které vám Awstats odpoví.
|
Druhotné otázky, které vás díky výsledkům z Awstats napadnou. Co pak můžete zlepšit.
|
Z které stránky vaší prezentace lidé nejčastěji opouštějí Váš web? | Je tato stránka nejslabším místem? Proč? Jak zlepšit její kvalitu, aby zákazníky neodrazovala? |
Přes kterou stránku vaší prezentace návštěvníci nejčastěji přicházejí? | Nyní, když víte, která to je, můžete toho obchodně využít a přidat na ní upoutávky na to, co aktuálně inzerujete |
Kolik procent lidí na vaší prezentaci stráví jak dlouhou dobu? | Jestliže zjistíte, že u Vás stráví většina lidí příliš málo času - tak můžete přidat něco, co je upoutá a zdrží déle |
Z kterého internetového vyhledavače k vám přijde kolik lidí? | Proč nechodí více lidí i z dalších vyhledavačů? Co je pro zlepšení možné udělat? |
Jaké výrazy návštěvníci podle statistik Awstats hledali ve vyhledavačích (přes co se k vám dostali) a kolikrát? |
Takže teď zjistíte, co určitě ze stránek nemáte mazat, co vám skvěle funguje. A ověříte si, že tyto nejčastější výrazy jsou opravdu v oblasti vašeho zájmu. Tedy že nedochází k nějaké mýlce kvůli dvěma odlišným významům téhož slova, a návštěvníci by k vám chodili zrovna na ten význam, který se vás netýká (např. kolo jako jízdní kolo, versus kolo jako ozubené kolo). |
Kolik z nich mělo váš web v oblíbených položkách prohlížeče? | Tedy kolik z návštěvníků vaších stránek se k vám pravidelněji vrací? Je jich málo? Tak co přidat něco, co je přiměje se častěji vracet? |
Jaké zboží Vašeho internetového obchodu je nejnavštěvovanější a přitom Vám na něj nechodí skoro žádné objednávky? | A pak už je jen krůček k zamyšlení, jaká opatření u tohoto zboží zavést, aby jej lidé začali objednávat? |
Jak vytěžit maximum ze statistik Awstats
Pak si pokládáte otázky, jak případné neuspokojivé odpovědi do budoucna změnit. Co do Vaší prezentace přidat? Co z ní odstranit?
S touto Analýzou statisk Awstats Vám můžeme pomoci, protože ji dokážeme propojit s oborem internetového marketingu, a navrhnout Vám řešení a nápady pro stálé zlepšování přínosu vaší prezentace. A vy si pak můžete ve statistkách Awstats průběžně ověřovat, že naše doporučení skutečně fungují.
Více podrobností k webhostignu s Avstats najdete zde.
Ke stránkám či e-shopu od nás nemusíte platit webhosting. Více podrobností k tvorbě www stránek najdete zde.
Co mi přinese výměna odkazu mezi dvěma weby? Jaké výhody získám?
Možná slýcháte stále dokola o pojmech jako je seo optimalizace Vašich www stránek a výměně zpětných >>
Nejste vidět na internetu? Změňte to seo optimalizací vašeho webu
Seo optimalice se stává novým odvětvím dnešní doby. S rozmachem internetu a větší informovaností >>
Webové stránky pro školy a hromadné rozesílání novinek rodičům
Webové stránky pro školy jsou v dnešní době již téměř nutností, bez které se žádná škola neobejde. >>
Varianty e-shopu a slevové akce
ALS-Euro Vám nabízí 4 základní varianty e-shopu. Nejžádanější variantou je E-shop Max za 690 Kč >>
Tvorba e-shopu pro větší efektivitu Vašeho podnikání
Proč si objednat e-shop u ALS-Euro? Zakládáte novou firmu , nebo již podnikáte delší dobu a >>
Tvorba účinných www stránek
Slyšeli jste již nabídky různých firem na www stránky, které Vám vytvoří zapakatel během chvilky? >>
Tvorba www stránek Založení stránek a pronájem eshopu Podporujeme: AAA WebDesign
položek v košíku: 0