Webhosting a Awstats
Proč mám malou návštěvnost mojí internetové prezentace?
|
Proč u mě návštěvníci málo objednávají, i když mám velkou návštěvnost stránek?
|
|
Proč dostávám z internetu málo objednávek a poptávek?
|
Dostanete z nich odpovědi na takovéto otázky.
Poptávka webhostingu / stránek se statistikami Awstats
Webhosting / stránky se statistikami Awstats
Otázky, na které vám Awstats odpoví.
|
Druhotné otázky, které vás díky výsledkům z Awstats napadnou. Co pak můžete zlepšit.
|
Z které stránky vaší prezentace lidé nejčastěji opouštějí Váš web? | Je tato stránka nejslabším místem? Proč? Jak zlepšit její kvalitu, aby zákazníky neodrazovala? |
Přes kterou stránku vaší prezentace návštěvníci nejčastěji přicházejí? | Nyní, když víte, která to je, můžete toho obchodně využít a přidat na ní upoutávky na to, co aktuálně inzerujete |
Kolik procent lidí na vaší prezentaci stráví jak dlouhou dobu? | Jestliže zjistíte, že u Vás stráví většina lidí příliš málo času - tak můžete přidat něco, co je upoutá a zdrží déle |
Z kterého internetového vyhledavače k vám přijde kolik lidí? | Proč nechodí více lidí i z dalších vyhledavačů? Co je pro zlepšení možné udělat? |
Jaké výrazy návštěvníci podle statistik Awstats hledali ve vyhledavačích (přes co se k vám dostali) a kolikrát? |
Takže teď zjistíte, co určitě ze stránek nemáte mazat, co vám skvěle funguje. A ověříte si, že tyto nejčastější výrazy jsou opravdu v oblasti vašeho zájmu. Tedy že nedochází k nějaké mýlce kvůli dvěma odlišným významům téhož slova, a návštěvníci by k vám chodili zrovna na ten význam, který se vás netýká (např. kolo jako jízdní kolo, versus kolo jako ozubené kolo). |
Kolik z nich mělo váš web v oblíbených položkách prohlížeče? | Tedy kolik z návštěvníků vaších stránek se k vám pravidelněji vrací? Je jich málo? Tak co přidat něco, co je přiměje se častěji vracet? |
Jaké zboží Vašeho internetového obchodu je nejnavštěvovanější a přitom Vám na něj nechodí skoro žádné objednávky? | A pak už je jen krůček k zamyšlení, jaká opatření u tohoto zboží zavést, aby jej lidé začali objednávat? |
Jak vytěžit maximum ze statistik Awstats
Statistiky Awstats neznamenají jen je mít k dispozici, ale i z nich patřičně vytěžit pro váš úspěch. Položíte si otázky o stávajícím stavu toho, jak vám internetová prezentace dělá reklamu. Ze statistik Awstats na ně získáte odpovědi.Pak si pokládáte otázky, jak případné neuspokojivé odpovědi do budoucna změnit. Co do Vaší prezentace přidat? Co z ní odstranit?
S touto Analýzou statisk Awstats Vám můžeme pomoci, protože ji dokážeme propojit s oborem internetového marketingu, a navrhnout Vám řešení a nápady pro stálé zlepšování přínosu vaší prezentace. A vy si pak můžete ve statistkách Awstats průběžně ověřovat, že naše doporučení skutečně fungují.
Více podrobností k webhostignu s Avstats najdete zde.
Ke stránkám či e-shopu od nás nemusíte platit webhosting. Více podrobností k tvorbě www stránek najdete zde.
Co mi přinese výměna odkazu mezi dvěma weby? Jaké výhody získám?
Možná slýcháte stále dokola o pojmech jako je seo optimalizace Vašich www stránek a výměně zpětných >>
Nejste vidět na internetu? Změňte to seo optimalizací vašeho webu
Seo optimalice se stává novým odvětvím dnešní doby. S rozmachem internetu a větší informovaností >>
Webové stránky pro školy a hromadné rozesílání novinek rodičům
Webové stránky pro školy jsou v dnešní době již téměř nutností, bez které se žádná škola neobejde. >>
Varianty e-shopu a slevové akce
ALS-Euro Vám nabízí 4 základní varianty e-shopu. Nejžádanější variantou je E-shop Max za 690 Kč >>
Tvorba e-shopu pro větší efektivitu Vašeho podnikání
Proč si objednat e-shop u ALS-Euro? Zakládáte novou firmu , nebo již podnikáte delší dobu a >>
Tvorba účinných www stránek
Slyšeli jste již nabídky různých firem na www stránky, které Vám vytvoří zapakatel během chvilky? >>
Tvorba www stránek Založení stránek a pronájem eshopu Podporujeme: AAA WebDesign
položek v košíku: 0